Verzending & bezorging
Verzending en bezorging
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Boeken die op voorraad zijn, worden na betaling binnen 1 à 2 werkdagen verzonden.
Waar mogelijk verzenden we jouw bestelling als brievenbuspakketje, zodat je niet thuis hoeft te blijven om een pakketje aan te nemen.
Verzending van grote bestellingen
Bij bestellingen van 4 stuks of meer zal het pakketje na betaling en indien voorradig, binnen 1 à 2 werkdagen verzonden worden als postpakket.
Indien er voorraad bijbesteld moeten worden, dan proberen wij natuurlijk zo spoedig mogelijk te leveren. We informeren je over de verwachte verzenddatum.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling en kan ik mijn bestelling volgen?
Bestellingen binnen Nederland worden verzonden met de standaardservice van PostNL.
PostNL bezorgt brievenbuspost van dinsdag t/m zaterdag en pakketpost van maandag t/m zaterdag. De uiteindelijke dag van bezorging van jouw pakket is mede afhankelijk van de drukte bij PostNL.
Je kunt jouw pakket volgen op de website van PostNL vanaf de eerste dag na de verzenddatum met behulp van de track & trace code, die je per e-mail van ons krijgt zodra jouw pakket verzonden is.
Brievenbuspakketjes zijn deels te volgen. Tot het punt waarop ze met de postbode naar je onderweg zijn. De uiteindelijke aflevering wordt vaak gedigitaliseerd door PostNL.
Wat zijn de verzendkosten?
De kosten voor het verzenden van jouw bestelling proberen wij natuurlijk altijd zo laag mogelijk te houden. De verzendkosten worden bij het afronden van je bestelling berekend en zijn afhankelijk van de afmeting en het gewicht van jouw totale bestelling.
Richtlijnen voor verzending naar een adres in Nederland:
- Brievenbuspakketje € 4,15 (juni 2023)
- Pakketpost € 6,25 (juni 2023)
Genoemde prijzen van boeken op de site zijn inclusief verzending. Genoemde prijzen kunnen aangepast worden door PostNL.
Kan ik ook op een ander adres laten bezorgen?
Wil je iets voor iemand anders bestellen of wil je jouw bestelling bijvoorbeeld op jouw werk laten leveren? Vul dan bij het bestellen een afleveradres in wat anders is dan jouw factuuradres.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van bezorgen?
Als je niet thuis bent als de bezorger het pakket bij je af wil leveren, dan volgt jouw pakketje de standaard procedure van PostNL. Deze is normaal gesproken: De postbode biedt het pakket aan bij een van jouw buren (tenzij je hebt aangegeven dat je dit niet wilt). Indien je de PostNL app hebt geïnstalleerd dan krijg je een melding of email (indien opgegeven) waar het pakketje is afgeleverd, bij de buren of bij een PostNL servicepunt.
Je ontvangt bericht over waar je het pakket kunt afhalen. Vergeet niet je legitimatiebewijs mee te nemen, dit moet je op het servicepunt laten zien. Je kunt het pakket gedurende twee weken ophalen. Is het pakket dan nog niet opgehaald, dan wordt het naar ons retour gestuurd en moeten wij je opnieuw kosten in rekening brengen om het opnieuw te verzenden. Ben je op vakantie dan kan je het beste contact opnemen met het servicepunt, meestal zijn zij bereid het pakket nog iets langer voor je te laten liggen.
Bestellen voor bezorging buiten Nederland
Neem even contact met ons op als je een bestelling wilt plaatsen voor levering naar België en de rest van de Europese Unie. Deze bestellingen worden verzonden met de op dat moment best beschikbare standaardservice van DHL of UPS. Wij informeren je over de kosten. Na betaling verzenden wij de bestelling. We sturen je een bericht met track & trace code, zodat je de aflevering van jouw bestelling kunt volgen bij de pakketleverancier.
230605-V1